Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Flera misslyckanden på raken

Haha jag är verkligen inte på topp idag. Helt värdelös känner jag mig ikväll :P Först hoppar jag in i duschen för att jag fick för mig att jag inte duschat på flera dagar, sen när jag stå där i vattnet så kom jag på att jag var på badhuset igår och duschade ju då.
Sen efter många om och men så tar jag saxen i handen och trär symaskinen. Jag syr ett par byxor och när dom är klar (fast utan mudd och sånt) så ser jag.. Fan..Jag har sytt fel ända från början. Jag har sytt ihop båda bakstyckena som ett ben och framstyckena som ett.. så allt blev snett och ojämt. Då blir jag arg på mig själv och går till köket och börjar stuva makaroner. Går tillbaka till symaskinen och tar isär allt som jag har sytt, och blir ni förvånad när jag var tvungen att springa till köket för jag hör hur det kokar över.. och inte lite heller.. Så nu är halva spisen svart av bränd mjölk. Jippi. Tror jag låter J sköta det där. Jag ska nog inte göra mer ikväll. :P

Just ja..sambon har vart och repa och åt därför middag efter mig, så han fick värma köttbullarna i micron...Ja vad hör vi efter en stund? Tallriken spricker i mitten. Det är den andra nu, så nu har vi 4 tallrikar kvar. Är det nåt fel på Ikeas?? Mamma å pappas har aldrig gått sönder i micron och vi har lyckats pajja 2 :O

Snart kommer Henke hit i alla fall.. så då blir det nå filmtittande som det verkar :)
Kanske bäst att lägga ifrån sig datorn nu med så den inte exploderar eller nåt.

Ha en trevli kväll

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Helena

Hej tjejjen :)

Alla dagar kan inte vara kanon, ge inte upp :)

Sen kan jag tala om att IKEAs talltikar är värdelös när man skall värma i mikron, jag ha flera som spruckit sönder, likaså i ugnen, verka som dom inte pallar värmen :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback