Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Gardiner på plats

Nu har jag äntligen fått upp gadinerna i vardagsrummet.. Jag var ju tvungen att folla dom först och sedan stryka, vilket tog lång tid. Och sedan skulle jag ju få upp dom själv med eftersom J är och byter däck och ska eventuellt byta bil för dagen så vi kan hämta resten av grejerna från ettan.. Att vi aldrig blig klar! Men det har sina orsaker...
Kanske borde klippa bort överflödigt tyg med.. jag var tvungen att sy upp 13 respektive 74cm på gardinerna... men sparar 13 cm på båda paren så kan man ändra längd igen om man vill... måste ju va lite smart :) Ska försöka ta lite bilder på lägenheten sen, men den är halvt kaotisk på vissa ställen eftersom man flyttar runt saker och kartonger för att få upp saker och ting...:p
Nu är i alla fall trummorna påväg hit fick jag just veta. Så idag kommer möblerna som hör till lägenheten köras iväg...Surt att man måste spara dom bara.

Har ont i mina ögon.. Det svider och dom är svullna.

Jag var hos syster igår, vi käkade tacos, mycket gott. Men jag kände mig inte så social, förlåt för det. Men hade/har så mycket i tankarna att jag inte orkar anstränga mig. Jag vill inte träffa folk.  Men antar att det är det bästa. Jag ska inte stanna hemma från skolan, utan jag måste försöka koncentrera mig.

Vad ska man äta till middag idag då? Vatten å  hårdbrö kanske
Nä nu ska jag vara beredd på att hålla upp ytterdörren för älsklingen min
Tur jag har honom säger jag bara!!
Världens finaste, och han är bara min :D
<3


//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: syster

Ingen fara, roligt att bara träffas ändå! Bara höra av dig om du vill ha sällskap!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback