Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Hemma

Nu sitter jag hemma hos mor och far. Igår blev det inte så mycket gjort. Vi åt middag (exotisk planka), efterrätt (kladdkaka med mashmallows) och lite godis. Sen var det damernas skiatlot, vilket vi inte kunde missa. Men jag somnade och missade slutet tyvärr.
Idag har vi varit ner på samhället en stund. Vi var in på Lord för att kolla om det fanns något fint att spendera presentkortet sen jul på.. Älsk hittade en tjocktröja och en t-shirt :) Själv hittade jag en vit röd randig tunika. Jättesöt tycker jag :) Funderade först på köpa både rödvit-och vitröd randig.. men både mor å pojkvän tyckte den vita mest så det blev bara ena... Hittade jättesnygga jeansleggings med, men tyvärr fanns inte min storlek. Blev lite besviken då.
Nu sitter jag mätt och belåten efter att ha ätit tacos och toscapäron till efterrätt...Får se vad som händer ikväll...Om fader tillåter en film, men det är ju tveksamt.. Kan ju iofs se uppe i sovrummet men.

Funderar på att leta mig in i förrådet och kolla efter lite bebiskläder...Så jag kan få lite sytips :)

Ha en bra kväll!

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

Någon som börjar gå i bebistankar? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback