Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Lång dag

I morse for vi ner på stan och hämtade ut klockan som vi lämnade in i somras... och som dom inte hittade igen eftersom hon som jobbade hade slarvat och skrivit fel...Det stod på Lindgren :O Hur kan man höra så fel? Fast andra problemet var att kvittot var borta med, men det hittade vi ju nu när vi flyttat :p
Jag gick till CSN med för att snacka med dom, men tydligen gick det inte förrän 12 å då skulle jag inte hinna eftersom skolan börja 13.. Så vi gick på stan istället... Jag som letade lite kläder att ha på lördag hittade inget.. å gubben hittade både en skjorta å 2 par jeans.. fuskit! Till bra pris med!!..
Jag får väl hitta nåt gammalt slitet i garderoben :p
Dagens föreläsning var faktiskt intressant. Vi hade en riktig ortoped som snackade :) Så intressant att höra på dom som verkligen kan, inte dom som inte ens kan svara på frågor..
Blev IKSU efter skolan, och jag joggade i ca 30 min, sen var jag nöjd.. var länge sen jag tränade nu + att jag är lite snorig än, men det håller på ge sig =)
Middagen blev sen, runt 7 men det blev gott med Lax, dock orkade vi inte koka pären eftersom klockan va mycket, blev mos istället haha.
Har inhandlat mat inför helgen med :) Å imorn kommer mami å papi hit, de ska tilll och me slagga här :) Känns kul faktiskt!!! Händer ju inte så ofta. Sen har vi stökat på i lägenheten (ovanligt??) Så nu e man döless på det... Jag förstår inte hur man kan ha så mycket saker? Man vet ju inte vart man ska he allt :p Blir att damsuga och diska imorn i alla fall för nu måst Hanna sova...Börjar 8.30 imorn, slutar 12 =)
Vad mer då...? Har känt mig rätt glad idag, känns skönt!! Å det ska bli ruskigt skönt med helg snart, och ser framför allt fram emot middagen med mina syskon + respektive, föräldrabesök och inflyttningsfest :D Söndagen blir mindre kul med trötthet och massa plugg :P Förmodligen städning med.

Godnatt och ta hand om varandra <3


//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback