Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Sykväll?

Jag har vart flitig nu ikväll tycker jag. Älsk hann bara lämna lägenheten innan jag drog fram alla mina tyger och tira upp lite nya mönster. Jag klippte ut 5 plagg om jag inte minns fel.
Har sytt ihop 3 av dem nu ikväll.. de andra 2 väntar jag med.



Denna ska förhoppningsvid Elliot kunna ha. Den är inte 100 klar. Mudd nertill och sen är jag inte riktigt nöjd med halsen. :/ Känns surt, men jag ska nog kunna fixa det på nåt sätt. :)



Söt dress med spöken :) saknar knappar på koftan bara.


Ska bli en kofta till denna med. Ej påbörjad.
sen blir det vita byxor och en jeansväst :)

Ja nog har jag hunnit lite ikväll iaf :) Som roligt när man kommer igång. Den tråkiga är ju att klippa ut allt men idag var jag smart och klippte ut många samtidigt :)

Hur ska man göra ikväll då? Har tackat nej till massa saker men har inte ont i huvet längre...Kanske blir tc, eller så låter jag älsk roa sig själv med lite kompisar. Lär väl inte bli nån fylla ändå och det känns väldigt skönt :) Det kan ju va trevligt att (andra) bara tar några öl å bara sitta å snacka.

Ha en trevlig fortsatt kväll =)
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback