Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tack!

Jag måste tacka alla mina underbara vänner, pojkvän, familj (alla i min närhet), för allt stöd som ni ger mig. Det kommer jag behöva, och jag blir så glad när ni visar att ni bryr er. Det betyder guld för mig.

Idag har jag orkat ta mig till skolan. Vi har haft 2 föreläsningar och gått 9-15, men det gick bra. Jag har berättat för några i klassen om hur det ligger till. Och det känns så skönt att dom förstår mig, att jag kanske har mycket att tänka på och att de försöker hjälpa mig även om det inte går mer än att finnas till :)
Ikväll är det visning på lägenheten fick vi veta. Så vi hoppas att vi får den såld nu, vore ju inte dumt..

Älsk ska träffa en kompis ikväll så då kanske jag ska försöka plugga lite. Satt kvar under hela lunchen med en i klassen och vi renskrev i nästan 90 min för att sedan fortsätta på nästa föreläsning. Men jag behövde den tiden kände jag. Här hemma är det lättare att tankarna faller på andra saker och man skjuter upp det.

Lasse har vart hemsk i natt.. ska man sälja honom? Jag vet inte. Tankara slår oss båda två ibland. Det funkar inte att dom ska sova på dagarna å leva livet på natten. Vi måste försöka få dom att vända. Lasse har börjat klättra på högtalarna, upp på vägghyllorna och upp på vitrinskåpet. Jag väntar bara på att nåt kommer falla i marken. Då blire synd om busfröt :p

Nä nu ska jag se lite tv innan middan och sedan återgå till plugget som sagt.


Tack för ni finns <3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Tack för att Du finns! <3 Ses imorrn kanske? Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback