Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tenta

Inatt har jag sovit oroligt. Mer än jag gjort de senaste 2 veckorna. Har haft så mycket i tankarna. Drömt om en massa operationer och usch...
I natt har katterna härjat en del. :p Men jag har ändå känt mig relativt utvilad idag. KLev upp 6-halv 7 nånting och kollade igenom tentan lite till....Vilket var smart gjort. Tror jag känade in några poäng på det :)
Åt upp sista pizzabiten till frukost sen tog ja bussen i kylan ner till universum. Tentavakterna var flummiga å glömmde våran tenta... men vi fick den till slut.
Det kändes till och med bra. Det trodde jag inte... Men jag vet ju ändå inte om jag klara det eller inte. Var lite halvosäker på några som jag skrev det jag visste...Så jag håller tummarna :)

Snart ska jag ställa mig och diska, och packa måste oxå göras. Gubben är hos sina päron å hjälper till med att få kamin på plats :)
Sen bär det av mot R-fors och päronen. Har ju inte varit hemma sen i julas så det är på tiden nu!! Får se vad vi ska hitta på. Det finns lite saker ja vill göra men de går ju inte göra allt...

Nu ska jag starta hög musik och diska gärnet, blir mycket roligare :)
Ha en underbar helg tillsammans!

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback