Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tidig kärleksdag

Idag tog jag mig inte upp ur sängen. DÅligt gjort av mig, jag vet.
Har i alla fall suttit och renskrivit klart det mesta nu. Har bara lite kvar, men tar det imorn. Har hunnit diska, damsuga å damtorka lite grann med. Och snart ska jag snöra mig in i duschen.

Vi ska fira alla hjärtans dag idag istället för på söndag eftersom älsk jobbar då och imorn. Så han ska stå för middagen ikväll. Jag vet inte alls vad det blir för nåt.. Sen prata han om att vi ska ner på stan, så det ska bli kul =)

Vi har gått igenom en påse här hemma nu med kvitton och massa kyvert å sånt. Blev värsta glad för ja hitta nästan 1500:- :) Inte illa.

Nä duschen nu.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback