Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Ändrade plagget

I morse klev vi upp tidigt och drog oss till sjukhuset. Dagens göra var ultraljud av buken för att se om det finns åderbråck i nått av magens kärl. Jag fick inget svar nu, så jag får vänta till min läkare kommer tillbaka från semestern.
Undersökningen gick bra, men det kittlas ju runt revbenen :P Fast jag bet ihop och höll mig från skratt.

Sen har vi vart ner en snabb sväng på stan och sedan har det inte hänt nånting här i Umeå.
Nu efter en skön dusch satte jag mig vid symaskin och ändrade ett plagg som jag tidigare gjort. Tidigare såg den ut såhär:


Efter att jag ändrat och gjort det snyggare blev det såhär :


Det blåa bandet runt om tidigare hade jag inte sytt fast så snyggt och nu när jag har köpt riktiga band ville jag ändra. Så det blev svart band runt, sen sydde jag fast orangea hängelsband som jag ska fästa med karborreband när jag har köpt det :p Vart mycket nöjd med resultatet i alla fall...

Vårat internet har inte funkat idag, men fick reda på att det har varit en kabel som vart av. Men nu är det fixat. Vi har suttit ute på balkongen en del idag med i det fina vädret. Blev inge Nydala...

Snart kommer Henke hit så ska avsluta.
Ha en trevlig kväll :)
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback