Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

hemfärd ikväll

Jag kom på en sak...Natten mot igår var rätt dryg. Vi hade somnat och vaknade sedan av att nån idiot sprang ner för trapphuset. Det är väl fest där uppe tänkte vi. Men sen började den där idioten springa upp och ner, och jag överdriver inte när jag säger att han sprang minst 15 gånger. Efter ca 20 minuter gav han sig och gick in i lägenheten. Vet inte vem det var eftersom jag inte orkade gå till dörren.

Jag ska fara och träffa min jobbcoach om nån timme. Känns väl okej. Hoppas på att jag får bra hjälp och att jag snart hittar ett jobb.
Ikväll kommer jag eller vi dra oss till Robertsfors några dagar. Jag måste trots min trötthet skrapa klart hemma. Jag hoppas att jag få må bra.

Ringde till gastro i morse med och bad dem lägga in lite fler prover för att kolla upp tröttheten eftersom den varit värre de senaste 2 veckorna. Så blodstatus, tyroidea (struman) och järn kommer jag få ta extra. Klagade även på magen igen. Men min läkare har semester en vecka till. Jag hoppas att jag får nå telefonsamtal när X är tillbaka. Hoppas även att jag får svar från ultraljudet samtidigt.

Nu ska jag hitta mig nån lunch att stoppa i magen.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback