Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Ny kallelse

Fy F*N vilken jobbig vecka jag har haft. Har verkligen inte mått bra nån stans. Jag skulle egentligen hem och jobba, men det blev inget av det. Jag har varit väldigt stillsam och jag har känt mig svimfärdig och det har svartat för ögonen en hel del gånger för mig. :/ Det är jätteobehagligt! Mår lite bättre nu men inte helt bra. Blir helt slut om jag gör nåt.
När jag komme hem idag hade jag fått 3 brev. Första från arbetsförmedlingen. Nu ska jag snart få börja träffa en jobbcoach :) Sen en kallelse till tandläkarn i augusti Och en räkning från dem. Ska kanske be om att få räkning varje månad istället för en gång per år. Är då glad att man tog abonnemang iaf :) Sen sist men inte minst, kallelse till Röntgenmottagningen 15 juli 8.30 för att göra ultraljud på buken! Får hålla tummarna för att det går bra där. Om dom inte ser nåt där så funderar jag om jag måste söka hjälp åt annat håll, för magen är inte alls snäll mot mig. Har slutat med laktos nu med, men det har inte visat någon skillnad ännu.

I helgen shoppas jag på att vi får fint väder. Älsk jobbar dagtid så jag ska försöka va ute om dagarna. + att Jag är bättre på att göra vettiga saker på dagarna än på kvällarna :P
Han slutar om 30 min nu :) Ska bli skönt att få se honom igen efter en vecka ifrån varann.. :D
<3 J

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback