Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Ont i huvudet

Igår när jag städade så slog jag huvudet i en av köksluckorna. Jag trodde jag hade stängt skåpet, men tydligen inte. För när jag rätade på mig sa det bang och aj va ont det gjorde. Just i hörnet var det med.
Jag har fortfarande ont idag om jag rör där och det har blivit en bula :P Några hjärnceller mindre skadar väl aldrig?
Idag är jag väldigt trött. Jag har inte sovit så bra i natt. Det har varit varmt och jag har haft mycket konstiga drömmar. Sen ringde nån till älsk runt halv 2, hans mobil fick slut ström så det tjöt till...Ja det var mycket som störde min sömn. Kanske får sova en stund på dan istället.
Man kanske ska ta sig en dusch sen med så man vaknar upp.
Lasse verkar sova sött här breve mig, ser ganska skönt ut.

Jag har inga planer för dagen, så jag får se vad som händer. Just nu verkar det inte bli så bra väder, men man kan ju alltid hoppas.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback