Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

sömnbrist

Nu har en halv vecka i Robertsfors blivit avklarad. Det blev inte så mycket skrapning som jag hade tänkt mig, men så går det när man inte får vara pigg.
Fick gjort lite grann iaf.
Vi har vart en del i mormor å morfars stuga och fiskat. Fick upp en 3hg abborre :P Morfar fick en gädda på 5,6kg. Usch va fula dom är! haha. Sen har vi även hunnit med att träffa kusinerna som är uppe. Blir ju inte så ofta man ses.

Igår va vi till Djurmagasinet och köpte ett nytt halsband till Lasse. Lillskiten tappade sitt i Robban och fick därför stanna inne nästan hela veckan. Nu blev det ett guldhalsband, och han blev mycket stilig.
Blev även middag på Frasses. :P Fast det var inte så gott som jag hade förväntat mig. Har som tappat suget för sån mat... och äter inte så mycket godis längre. Och jag klarar det galant :)

I natt har jag inte sovit så jättebra. somnade tidigast 1, sen vakna jag vid 3, och vid 4 hade jag fortfarande inte somnat om. Gatt upp och äta en nektarin för jag var vrålhungrig. :O
Halv 8 ringde klockan. Jag var lite dålig på att gissa tider i morse. For och tog prover halv 9, och runt 9 var jag klar. Sen skulle jag vara på teg klockan 10. Var ju bara att sitta och vänta, för jag orkade inte åka hem i 15 minuter för att sedan vända om igen.
Nu är jag i alla fall hemma igen. Det är lite kyligare idag, så vi får se vad dagen bjuder på. Ikväll tror jag att J skulle träffa nå kompisar och ta nån bärs, men får se om jag följer eller inte. Vore trevligt, men om jag är dötrött orkar jag inte. Funderar på att sova en stund efter lunchen som jag har på spisen..

Trevlig dag allihopa!

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback