Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Soooofffaaa

Igår hämtade vi soffan. Och det blev en spännande biltur dit kan jag lova. J hade kört vägen en halvtimme innan när han hämtade bilen, och då fanns inga poliser. Sen for vi med släp för att hämta soffan, och vid marieberg vänder just en polisbuss. Vi får hjärtklappning båda två. Sen startas blåljusen och den kör iväg, och vi kan andas ut. Sen när vi är nere på mariedal vid barnens hus så ser vi att polisbilen vänder i rondellen och kör mot oss istället, och pulsen börjar stiga igen. Fast vi visste ju som att den inte jagade oss, men ändå.

Soffan är installerad i vardagsrummet nu, och det var lite bökigt att få in den. Den är ju så gigantisk. Den tar typ upp halva vardagsrummet med sina 3 meter.  Men skön är den!


Svårt att visa på bild hur stor den är. Lättare att se när man kommer in i vardagsummet.
Nu gäller det bara att hålla Lasse från den, men det ska nog gå bra =)
Han ligger på ena puffen med kudden just nu :)

Nä om man kanske skulle göra sig i ordning. Klockan 10 ska jag vara på Ersboda för att kika på ett jobb. Fick ju ett samtal igår och dom gillade min CV. Det är på en telemarketing, men vadå, telefonförsäljare är ju alltid ett jobb och alltid en början :P...

SEN ÅKER VI TILL STUGAN!!!
KOMMER HEM PÅ TISDAG!
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisa

Jag ha jobbat på telemarketinng en gång i tiden..eller typ då jag va 17, i sex månader.

Jag tyckte det va helt okej, man fick ju pengar för de jobbet man gjorde..och om man gjorde det riktigt bra så syntes det ju också i lönebeskedet:)



Håller tummarna för dig!

Ha du hoppas av skolan föresten?



Mvh Lisa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback