Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

strandbesök

Igårkväll satt vi på Tc, jag, älsk och Henke. Det var mycket trevligt och inte så farligt kallt (tack vare infravärmen). Det blev inte så länge, men älsk blev i alla fall glad för att han fick sig några öl :) Själv tog jag en cola och vatten.
Kvällen avslutades på Max, som vanligt kanske. Fast jag åt inget, jag kände att magen inte ville det.
När vi komme hem blev det att sussa direkt. Vi startade en film, men den somnade vi ifrån på 10 minuter.

Idag har jag gjort cupcakes. Det blev bara nå snabbgjorda som vi tog med till stranden. Fick till och med me oss kaffe denna gång, så jag är nästan stolt på att man tänker till ibland. Tror däremot inte att jag fått så mycket färg, men det spelar inte så stor roll. Huvudsaken man kan njuta av sommaren och värmen.

Älsk har just traskat ner till jobbet. Skönt att han bara har ikväll och imornkväll kvar sen semester i 5 veckor :) Jag måste hem och göra klart målningen med.
Vad ska jag hitta på ikväll då tro? Får se helt enkelt. Än är det väldigt varmt ute, men man blir så slö av att va i solen för länge.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback