Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Syslöjdslärare??

Känner mig svullen i magen. Rätt störande när man har på sig kläder som sitter :P Jag känner mig tjock då.
Vi funderar på att dra ner på stan lite senare och sitta på en pub en stund. Det är ju fredagkväll. Väntar dock på svar från Fridis, men hon e på middag så får vänta :)

Skulle ändå gärna ha sett postkodskampen ikväll, det är rätt underhållande tycker jag.
Min jobbcoach har ringt mig idag, och jag ska dit på måndag och torsda eller fredag. Tycker det borde finnas mer jobb i samhället, det går väldigt många arbetslösa och som sökt jobb länge. Hur ska samhället kunna gå runt om 1/3 måste gå på bidrag för att överleva?
Jag hoppas verkligen att jag får ett jobb snart.
Jag har tagit mig in på universitetet till hösten med, så jag har ju en utväg. Syslöjdslärare...skulle det passa mig? Det är ju ett intresse jag har...Annars kanske man kan gå en kurs i textil så att man kan få ett jobb på en tygaffär. Det vore oxå rätt spännande. Jag kan inte så mycket om tyger, fast man lär sig ju.

Ha en trevlig kväll gott folk :)

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback