Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

veckan

Vad dagarna går sakta. Det är mest surt väder så man blir inte så sugen på att göra nåt. Och jag känner mig jättetrött. Får hoppas det blir sol snart igen.
Vi har funderat på att åka upp till stugan på fredag, sen blir det kalas i robertsfors på tisdag. Broder fyller hela 25 år.

I måndags var vi iväg till Fredrika på 90års kalas. Det var kul att få träffa alla J:s kusiner för första gången. Bättre sent än aldrig, men han hade tydligen inte träffat dem på 5 år ungefär. Så det var ju på tiden.
Vi fick god mat och tårta (jag fick jordgubbar & grädde) :)
På vägen hem for vi och kikade på templet som dom håller på med i Fredrika. Fast jag märkte väl ingen direkt skillnad jämfört med för 2 år sedan när jag var dit och kikade sist. Tycker att dom ska sätta igång på riktigt med arbetet nu.

I natt har Lasse vart asjobbig. Han fick inte vara ute så mycket igår. Vet egentligen inte varför, blev bara så. Så när vi skulle sova så skulle han busa. Tydligen var favoritbollen under sängen och han kämpade för att få ut den på nåt konstigt vänster. Sen tog vi bort bollen, och då blev det hammarhajen som fick sig en omgång. Ja han är busig våran kisse. Tror jag har vaknat ungefär en gång i timmen nästan. Får försöka gå isäng tidigare ikväll kanske.

Har suttit och sett mycket på friidrottsEM som är på tv nu. Det är rätt spännande. Har inte vart så mycket för att titta på friidrott tidigare.

Nä nu kommer henke, så jag ska stänga ner datorn.
Ha en trevlig dag :)
<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback