Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

beslutsångest

Det blev middag på frasses igår :) Länge sen jag åt sådan mat, och magen verkar klara det bra.
Idag har jag inte gjort nåt vettigt. Vet inte vad jag ska göra av de kommande timmarna heller. Älsk for på jobbet för några minuter sedan. Jag måst försöka hitta på nåt.
Sen har jag beslutsångest. Ska jag följa med till pär å nilles stuga eller inte? Det vore ju väldigt kul, men det som säger nej är att det blir jobbigt med mat och jag är rädd för att få problem med magen. Men jag ska väl inte tänka så egentligen, bättre att fara och sen får det bli som det blir. Men jag måste få tag på Frida först.

Man kanske ska städa så att tiden går fortare, sen sätta sig med symaskin en stund??
Fast först ska jag fördriva lite tid framför datorn :P

Det lutar mot att vi åker till stugan till midsommar ändå. :) Vi hade först inte tänkt vara med släkt utan med kompisar, men när alla verkar upptagna så får man ändra planer :p Blir nog kul det med :D
Sen på tisdag så blir det ju att göra klart tatueringen :D Ska bli skönt att få bli klar.  Sen måst jag hem till roberts och skrapa.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback