Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Besök

Idag har jag knappt vart hemma känns det som. Vi drog oss till umedalen mitt på dan efter en liten sovmorron och kikade på J:s brorsa + tjejs lägenhet. Riktigt fin var det :) Ska bli spännande å se hur det blir när dom är helt klar. Det brukar ju alltid ta ett tag innan man har installerat sig helt, fått upp alla grejer och sånt. Vi var även och köpte lite blommor till dom som inflyttningspresent.
Imorn tar dom båda studenten så då ska vi kika. Vet inte riktigt vad man ska ha på sig bara. Hoppas att det inte kommer vara svinkallt ute. Vill helst inte ha långbyxor på mig. Had funderat på klänning. Vill ju inviga min nya sommarklänning, men det är inte så lätt i detta kalla väder. När kommer sommaren??

Sen har Frida vart här en sväng, som trevligt :D Måste göras om snart!!!
Pär har också varit här, eller han är här fortfarande. Han fick hålla mig sällskap medan J satt och pluggade med en klasskompis.
Nu är det väl bara att slänga in handuken och krypa ner i säng tror jag. Måst orka upp imorn. Har även läkarbesök inbokat imorn, och jag hoppas verkligen att det är bra saker som jag kommer få höra. Har en lapp full med saker som jag ska fråga med, så jag hoppas jag får lite svar. :)

Men först, innan sängen, så måste jag springa ner till förråden och kolla. Jag såg en katt springa ner förut och kommer inte kunna sova om jag inte vet att den inte kommit upp. :P

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback