Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Brun?

Länge sen jag satt vid en dator nu.

Har varit hemma hos mor och far hela veckan. Tanken var att jag skulle börja skrapa/måla denna vecka, men med tanke på att jag mådde skit i 4 dagar så blev jag rätt slut efter det. Har gått ner ytterligare 2 kg, så 4kg på en månad äre, ofrivilligt. Och jag lovar att det känns på krafterna. Har väl inte världens bästa matlust heller så...
Har vart ner på stan en snabbis idag och fixat present till lilleman som blir 1år om en vecka...Shit va tiden gått fort!! helt ofattbart.
Just det... mamma hjälpte mig att färga håret igårkväll, och det blev mörkare än jag trodde det skulle bli, så nu är jag mörkbrun :) Men I like it. Tyvärr blev det ingen klippning i veckan, var tvungen att avboka den tiden eftersom jag mådde skitdåligt. Så det blir det om ca 1,5 vecka istället. Sen ska jag göra klart tatueringen den 22juni :) Så det ser jag fram emot. Kanske blir mindre gjort än jag först tänkt. Kan hända att den blir svartvit och om jag känner för att göra färg senare så får det bli då..
Ikväll blir det nog att grilla kotletter och imorn ska vi ha en mysig kväll och fira våran 2årsdag som egentligen är på söndag, men det är lättare att hitta på nåt en lördag, sen jobbar J denna helg och sist men inte minst fyller Jeanette år så då ska jag dit å gratta henne på söndag.
Jag hoppas jag kan  få lite lugn tid nu. Jag måste sluta stressa som jag gör och se om magen blir bättre nån gång. Är så less på att det ska se ut såhär. De senaste 3 åren har varit hemska om man ska se på hur jag mått fysiskt. Jaja, inte klaga...
Ha en trevlig kväll:)
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback