Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Lite att göra

Jag har lite att göra och hittade lite frågor om mig själv som jag kan besvara...
Namn: Hanna Maria Eklund
Kallas för: Myran
Stjärntecken: Vädur
Höger eller vänsterhänt: Höger
Piercingar: Endast öronen
Tatueringar: A 2 st, ett brustet hjärta med nyckelhål och en skyddsängel
Längd: 1,70
Skostorlek: 40
Hårfärg: Mörkbrun just nu
Fräknar: Ja, massvis
Motto: Lev livet medan du kan
Kär? Ja verkligen!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jag trivs rätt bra här i Umeå nu.
Tycker du att du är attraktiv? Ja, för det mesta
Dricker du? Nejnej, det gör jag inte
Röker du? Verkligen inte
Vilket schampo använder du? Sunsilk
Vilken parfym använder du? Beror på humöret
Vad är du rädd för? Fötter!!
Gillar du att tvätta? Nja, det är väl inte så spännande, men det måste ju göras
Gillar du berg- och dalbanor? Tyvärr inte

Senaste…
Filmen du hyrde? Oj, minns inte
Filmen du köpte? Det var flera år sedan sist så vet ej
Låten du hörde: Three Days Grays - Lost in you
Låten du laddade ner? Lady gaga - telephone
Personen du ringde? Sjukhuset
Personen som ringde dig? Älsklingen
TV-program du såg? Arga snickaren
Person du tänkte på? Min älskling

Favorit…
Låt: Three days grays alla låtar!!
Sak att göra: umgås med älsk, familj o kompisar och sy
Sport: Längdskidor
Dryck: Mjölk
Kläder: Leggings och tunika
Film: Komedier
Bil: Merca!
Serie: Greys anatomy, vänner

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Beror på vilket sett, men ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Vem har inte gjort det? 
Varit i slagsmål? Nej, sånt håller jag mig undan
Blivit arresterad? ne, Jag är faktiskt en duktig flicka :p
Träffat någon från internet IRL? Jo det har ja

Antal…
Gånger du varit kär? Oj, 4 kanske, men aldrig som nu!!
Gånger ditt hjärta brustit? 1, men inte pga kärlek
Hjärtan brustet på grund av dig? Några stycken kan jag tänka mig
Tjejer du kysst? Har faktiskt inte testat det :P
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några stycken
Gånger ditt namn varit med i tidningen? För många för att veta exakt

Senaste…
Boken du läste? Läste en självbiografi för ett tag sen men minns ej namnet på den.
Personen du fick e-mail av? För länge sen för att minnas
Personen du fick brev av? Mamma
Personen du fick sms av? Frida
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var bara nån vecka sen :) 
Vad har du gjort idag? Städat och kört hem till stan. Snart blir det väl att fixa middag
Brukar du svära mycket? Om jag blir riktigt arg så kan det slinka ur mig endel ord, annars försöker jag att inte.
När stiger du upp på morgonen? runt 9
Vad har du på dig? kjol och topp
Vad ska du göra ikväll? Inte så mycket, slappa framför tv.n, kanske sy
Vad är du allergisk mot? Nickel, gluten, alkohol :p 
Var har du ont? ingen stans just nu, men ofta i magen
Använder du hårspray? För det mesta
Kan du stå på händer? Har inte testat på ett tag, kunde förut
Håkan Hellström eller The Ark? The Ark
Salt eller socker? socker
Gillar du ketchup? Ja till viss mat
Är du glad nu? Ja det är jag :D
Var du glad igår? Ja
Vad dansar du till? musik
Stockholm är… ? Trevligt
Göteborg är… ? Har inte varit där på länge
Kan du sjunga? Alla kan väl, men frågan är väl hur det låter
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Många
Har kommit hem till lägenheten igen ocjh det känns rätt skönt :)
Ska stanna till tisdakväll, för det blir att göra klart tatueringen på tisdag :)
I helgen ska vi nog bara ta det lugnt. Måste handla, och imorn blir det middag med syster. Karlarna skulle inte vara hemma så då måste vi brudar passa på att ses :)
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback