Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Sommarfint

När jag var hemma denna vecka så följde jag med till Trägårn, det är ett ställe där det kryllar av blommor, och jag kom på att jag hade min zinkbalja hemma. Så jag passade på att köpa några blommor, och har nu planterat och fixat det fint i den.
ställde den på balkongen, och får hoppas att det inte blir några kalla nätter nu. Och att Lasse låter bli blommorna :)


Resultatet:



Blev riktigt nöjd :)

Jag kom ju på att min knallrosa flamingo som jag fick för några år sen aldrig fått bo bland blommor, så jag knipsade av en liten bit och vips. Se så fint den sitter :)
Skulle ju vart snyggt om man kunde ställa zinkbaljan på ett litet bort på balkongen, men eftersom vi inte har något litet bord så får den stå bra på marken :)

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback