Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Student, sjukhus, stress, godnatt

Denna dag har varit väldigt hektisk känns det som. Massa stress hit och dit, men saker blir ju inte alltid som man har tänkt sig. Som tur är slutade det bra :) Vi har varit på studentfirande hela dagen och ätit massa gott :)


Vi hann till läkarn, även om vi inte hann äta innan pga massa oväntat trassel... Fick pula i mig en banan i sista sekund för att överleva :P Det såg bra ut hos läkarn och blodtrycket såg perfekt ut, men jag har väl aldrig haft dåligt blodtryck vad jag kan minnas. Så det känns skönt :) Sen kommer det förmodligen bli gastroskopi var annat/ var tredje år nu fram till transplantationen bara för att hålla koll på matstrupen, och eventuella åderbråck. Tror både jag och J känner oss lite lugnade efter dagen, och han uppskattade att följa med så att han själv kunde fråga saker och få svar.
Jag kommer få en ny magmedicin, men är osäker på om det är nån långvarig eller tillfällig. Den är i alla fall för min magkatarr, så nu hoppas jag att det ska bli bra i magen, och jag ska verkligen försöka sluta stressa. Det är inte nyttigt nån stans.
Idag fyller Elliot ett år. Så tiden går fort!!! Grattis från moster och J!! Många pussar och kramar!
Nu ska jag krypa ner under täcket och värma mig. Har frusit så mycket ikväll. Ska slå på en film med, tror det bli "The hangover". Den är sjukt kul tycker jag och rekomenderas att ses!!
NattiNatti
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback