Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

stuff

I lördags var vi ute och käka på Harrys, och sen tog vi det rätt lugnt. Satt på Tc en stund och snacka innan vi for hem. Blev en väldigt tidig kväll. Vid 9 la vi oss fast vi såg film, men ändå.
Söndagen spenderade jag hemma i Robertsfors och grattade Jeanette :) Blev gofika där!!
Sen blev det middag och sånt med päronen innan ja åkte tillbaka till umestan med systers fam.

Tittade förbi Emma igår med. Hon har fått till det riktigt bra i nya lägenheten tycker jag :) Så skönt att jag fått en vän i närheten. Tar ju bara minuten så är man där :D
Måst försöka träffa Frida i veckan med :)
Imorn blir det nog provtagning på morron och sen barnvakt åt systersonen några timmar under dagen.

Har inte så mycket kul att berätta. Känner mig så slö och hängig, vilket även påverkar mitt humör lite.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback