Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

tygklippning

Imorse blev det en cykeltur till sjukhuset för att lämna prover. Bara 400:- kvar sen frikort igen. Och på torsda går 300:- bort på läkarbesöket så 100:- kan vi säga. Rätt skönt att få gratis sjukvård ända till maj nästa år :)
Sen bjöd J mig på en glass :)  Jag fick ju inte ingen glass igår som det egentligen var tänkt :P Sen hann vi bara in genom dörren innan syster och Elliot komme. Syster hoppade in och jobbade några timmar så vi fick sköta lill- eller storkillen kanske man ska säga. Han blir ju 1år nu i veckan :D Shit va tiden går fort!! Helt sjukt.
Så vi har varit på promenad till universitetet så att jag kunde snacka med en lärare om framtiden. Blir nog så att jag ska skriva anatomintentan i augusti så att jag kan ta studieuppehåll, och sen känna efter om jag vill sluta helt eller om jag vill fortsätta senare...

Vi gjorde pizza till middag och åt med syster innan dom åkte hem. Inte lätt att vara liten och pigg jämt.
Imorn ska vi en sväng till umedalen för att kolla hur J:s brorsa och tjej har fått det i lägenheten. Dom flyttade in för ungefär en vecka sen så det ska bli kul =). Sen på kvällen ska jag änteligen få träffa min favoritFrida igen :D Ska bli väldigt kul!!!

Sen torsda blir det att titta på studenterna :)

Just nu tar jag en paus från saxen. Har suttit och tittat på alla mina tyger och funderat vad jag ska göra härnäst. Har klippt ut 2 par byxor och en tröja, så nu ska jag försöka börja sy mer igen :) Ska bli kul!
Har även tjollrat bort gylfen från mina röda byxor. Och hur jag ska få dit den nya är förtfarande ett mysterium! Jag är inte så haj på sånt, men övning ger färdighet...

Ha en trevlig kväll!
Love my J

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback