Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

1 mars

Tänk att det redan är mars. Tiden bara flyger iväg! Det var nyss jul ju, eller sommar. Känns som jag började universietet för 2 månader sen :P

Idag känner jag mig 1000 gånger piggare och gladare. Okej, pigg var väl till att överdriva. Håller typ på att somna här i soffan. Skulle egentligen följa älsklingen till skolan idag så jag kunde gå till sjukhuset och lämna prover, och gå till vårdvetarhuset och lämna lite papper till en lärare. Vi hade tänkt ta oss till IKSU sen, men när vi packade så kom vi på att vi bara har ett lås, och bestämde därför att vi skjuter fram allt en dag. :p Skulle gärna kunna sova 2 timmar till, men tror inte det är värt det.

Igår när älsk slutade jobbet hade jag släkt ner och tänt massvis med ljus och gjort det mysigt. Jag hade ju varit så grinig på dagen så jag hade dåligt samvete. Vi skulle egentligen starta en film, men vi såg klart Wallander, och sen såg vi sista perioden på hockeyfinalen USA-Kanada. Riktigt spännande faktiskt.

Katterna är glada och livliga. Lasse jagar Lotta runt i hela lägenheten, och hon fräser och har sig :p knäppkatterna.

Undrar om det finns nåt på tv... måste plugga sen, men tar det snart.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback