Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

10 mars = ett år till


Idag är det den 10 mars.
Idag är det den sämsta dagen på hela året.
Just idag för 7 år sedan blev jag sjuk.
Tiden går så fort.

Endel kanske tycker jag är fjantig som tänker såhär,
men det är en del av mig.

För varje dag som går så kommer jag en dag närmare ett nytt liv med en frisk lever.
Jag ser det rätt ljust idag, men samtidigt är jag rädd att nånting ska gå fel.
Jag är för ung för att kliva ner i en grav.

Tack alla som står mig nära till i livet :)
Utan er fungerar jag inte!
Jag skulle aldrig vara en jag är idag utan er.

Lev alltid som om det vore din sista dag i livet!
Man ska inte behöva vara med om nåt hemskt för att fatta att livet kan vända närsomhelst,
och att det kan bli alldeles för kort.
Man ska Alltid ta vara på livet och dagen!

Visa din kärlek till dem som betyder något för dig.
Några fina ord, en kram, en puss.
Sitt inte kvar här, gör det nu på en gång!

<3


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback