Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Bakardag

Nu har man vart i skolan och hållt på med läkemedelsberäkning  hela förmiddagen. Det var nyttigt men lite smådrygt mot slutet. Tur jag fick i mig en god köttfärspajsbit sen igår till lunch iaf :) Hann inte riktigt äta nån bra frukost i morse eftersom jag var så Trött.
Sen for jag å Emma hit och bakade och snackade en hel del :) Det blev nöttoppar och blåbärsrutor. Riktigt gott blev det. Tror nästan jag ska gömma bort kakorna för älsklingen så jag kan äta upp allt själv haha :)
Det va jättekul att ha sällskap med en från klassen och det går verkligen prata med henne!! Det måste göras
om - Snart!! :D

Undrar vad som står på dagens schema? Eller kvällens snarare. Det kommer väl bli plugg, men sen då? Träna eller film? Vi har ju snackat om att se film länge nu, men det har aldrig blivit av för att en viss person har suttit och pluggat så sent :P... men det behövs ju. Ja kan ju inte direkt förbjuda honom eftersom han måste ju klara skolan :)

Tror jag ska ställa mig i duschen och värma mig en stund! Vart som kall :P
Magen börjar låta nu - Igen? :O

Ha en trevlig dag/kväll

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback