Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Dagens middag

Nu har jag varit duktig och gjort middag - redan :O Nä tanken är att jag eller vi ska äta nu snart för att slippa håll på träningen...Tror jag blir ensam som äter innan faktiskt, J äter nog efteråt.
Hur som haver så står det en nygjord lasagne på spisen som jag snart ska hugga in i. Mums. Det var verkligen länge sen jag gjorde lasagne.  Lite bilder kommer nu..


Dålig bild I know.. ser mycket godare ut i verklgheten.


Mina cupcakes som jag gjorde när henke skulle komma. Blev bara vanliga enkla. Några med lite choklad under frostingen...Orkar inte pyssla och göra det seriöst. Det blir ju gott ändå :)


Lasse har vågat ta sig från husväggen och längst ut på balkongen :P Ska bli skönt när dom båda börjar lämna balkongen och rör på sig lite.


Mmm, va mysigt och ligga och håra ner mattes alla kläder hon syr.


Har även en trött Lasse. Tror jag måste springa runt med snöret nu och aktivera dem.

Snart blir det käk med som sagt.
Sen träning, fysgympa om mina benhinnor tillåter det. Har börjat få ont. Kan inte sitta med benen i kors för då börjar det göra ont konstigt nog. Även när jag går fort...

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback