Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Done

Nu är mina maränger färdiga. Och vet ni? Dom blev jättegoda :)




I väntan på att dom ska bli klar.



Titta så gott :)
Tyvärr blev dom lite spruckna eftersom jag var tvungen att få isär dem som hade "vuxit" ihop... Vilket var dom flesta. Men jag orkade inte ta 2 plåtar, det hade nästan tagit 2 timmar i ungen. :O

Nu har man duschat och ätit middag. Älsk sitter fortfarande på skolan :/
Hoppas han kommer hem snart så vi kan åka iväg på bolaget innan dom stänger...Sen ska jag nog försöka få med mig honom på coop eller willys och köpa påskgodis. Ruskigt bra priser hade dom nu, men maxi tror jag inte har nåt så då skippar vi godiset där. :P

Har ont i huvet idag, och känner inte för att göra nåt ansträngande ikväll.. Packa måste göras och sen kanske vi får besök av herr henke..:P

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback