Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fysgympa

Igår var det ju fysgympa och usch så tungt det var. Jag är så fruktansvärt tjurig att jag vägrar ge upp. Får jag vila i 2 minuter så kör ja gärnet sen igen... Och istället för att klara hela passet utan att vila så kör jag tills jag stupar, vilar några minuter sen kör jag gärnet igen. Älsk sa åt mig flera gånger att gå och vila för han såg att jag va typ helt borta å totalt slut. Men jag vägrar ju lyssna för min envishet tog över. Tror jag ska gå på nån lättare gympa nästa vecka :P Bygga upp kondisen lite med innan jag kör på de tunga sakerna. 
Jag var även på dåligt humör eftersom ja tyckte det gick dåligt, så jag måste be om ursäkt om ja va otrevlig eller så men...Det är så jag fungerar :p Och det får man ta.

Det blev en tidig kväll. Vi la oss vid 10 och såg veckans outsiders på datorn innan vi somnade. Vaknade i morse av att klockan ringde och jag klev upp och kollade schemat och kollade cambro. Eftersom vi har fått åhörarkopia och det finns uppgifter att göra så stannade jag hemma. Kröp ner bredvid min prins en stund till :)

Känner mig sugen på att sy, men jag vet inte vad jag ska sy för nåt, därför blir det inte av.
Fick ett knallrosa tyg av mormor, verkligen jättefränt. Så jag ska göra ett par byxor av det, men sen vet jag inte. Jag vill sy en overall, men jag tror jag måste ha ett fleecetyg för att det ska bli bra. Det är inte så värt att göra en kall/tunn overall direkt.

Ikväll blir det middag med bästvännen :) Ser jag fram emot!! Lite HannaFrida säger man inte nej till.

Nä nu ska jag försöka plugga lite.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback