Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

huvudvärk

Är rätt less på att ha ont i huvudet. Har haft det sen i fredags. Men det kommer och går lixom, eller så förtränger jag den ibland... Får hoppas den försvinner helt snart så jag kan få sätta mig i lugn och ro och plugga. Orkar inte fokusera riktigt.

Har tagit mig en välbehövlig dusch idag. Man blir så mycket piggare av att duscha, i alla fall jag. Hade gärna tränat idag, men får hoppas det blir av imorn.
Det blir provtagning imorn istället för idag med, sen blir det en sväng ner på stan. Fixa en present åt Henke.. sen få vi se vad som händer. Jag är sugen på kolla lite kläder men får se om vi orkar/har tid.
På nåt vänster är det som om pengar försvinner från mitt konto utan att jag vet om det. Fattar inte hur det kan stå -3000 när jag inte ens rört kontot...:O Sen hatar jag min bank för jag får sämsta uppgifterna på vart pengar tar vägen... Är väldigt ofta som jag tycker att pengar har försvunnit utan anledning och så ska det fasen inte vara. Det är INTE okej.

Funderar vad jag ska se på tv ikväll. Vill se både "Familjen annorlunda" och "Outsiders"...men de går samtidigt. Får väl se ena  senare på internet.

Nä man kanske ska försöka ringa några samtal framöver...måste kolla upp med banken om det är jag som är cenil eller vad det är frågan om...

Ha en trevlig kväll :)

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback