Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

I brist på annat




Tog hand om mina döda rosor.. Alltid lika fint att dekorerea med dem. Får hoppas katterna ger F N i det bara..


Köksbänken :)


Älskar verkligen hyllan i köket <3

Just nu känns det som att jag flyr från mig själv.
Jag vill inte veta av verkligheten.

Idag har jag pysslat och påtat på i lägenheten sen jag vaknade...bara för att slippa tänka.
Jag har damsugit, damtorkat lite, diskat bort allt i köket, bäddat sängen, plockat bort kläder, vikt All tvätt, borstat katterna, suttit ute i solen en stund har jag även hunnit med...Har friserat håret lite och försökt ta bort utväxten på min "korta" sida.. så nu är det naturlig hårfärg där...
Till veckan hoppas jag att fridis ska hinna färga mitt hår..RÖTT... och det var inte en mesig rödfärg jag köpte heller så får hoppas att det blir så som jag förväntar mig...

Va å fika hos födesedagsbarnet igår med...Fick en riktigt god annanas/mangopaj som var glutenfri :) Inte dåligt!!
Nu vill ja hem!
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback