Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Mätt i magen

Det blev en riktig sovmorgon i morse. Riktigt skönt att få sova ut. Jag var helt trött igår kväll, förstår inte vad jag ha gjort. Jobbig vecka kanske? Eller inte..?? Gårdagen spenderades med Emma i alla fall. Blev fruktsallad och film :)
JUst det, vi var på ettårskalas igår med.. En i klassen bjöd på fika och hon bor typ granne med mig så varför inte :p

Idag har jag hunnit vara en sväng på strömpilen + maxi. Gick in på H&M och provade lite kläder. Hittade en fin jeansklänning med den var för stor och fanns inte i en storlek mindre..Min tur eller vadå?
Just när vi var påväg hem så ringer mamma och frågar om jag vill komma ner på stan... så efter lite funderingar så bestämde jag mig för att åka, och jag höll på att missa busen med :P
Jag fick god middag på Eurasia med :) Tackar för den!!

Nu är jag hemma igen och väldigt mätt. Men det känns rätt bra det med.
Ikväll blir det nog lugnt, har inget för mig så det blir kanske tv eller xbox...kände mig sugen på att sy tidigare idag, men...orkar inte fundera så mycket.

Hoppas alla har och får en bra kväll

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback