Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Mysig middag

Jag tycker nästan synd om J. Han gatt sitta kvar till halv 6 på skolan idag och plugga. Eller göra klart uppgifter. Så jag var snäll och fixade middag (som vanligt?). Det blev kotletter och hemmagjorda klyftisar med sallad och avokadosås. Väldigt gott blev det.
Och har man inte den finaste killen? Han komme hem med 10 röda rosor idag :D Jag blev jätteglad. Så jag hoppas jag lyckad hålla dem levande ett tag, får se hur det går.



Det blir så mycket mysigare när man har tända ljus när man äter. Fast det är något som bara görs på helgen, då man har tid att njuta av maten. Annars stressar man bara i sig maten, som i vanliga fall är väldigt lätt och okomplicerad.

Efter middan har vi suttit och spelat tv-spel. "Left 4 Dead". Riktigt kul eller vad man ska säga. Men det negativa är att man blir så inne i det man gör att man glömmer omgivningen lite. Så vi missade nästan 2 samtal från syrrans karl. Haha...tror vi får höja volymen på mobilerna eller nåt :p

NasseLasse har vart ute på en tripp ikväll. Säkert en timme. Sen började jag fundera vart han höll hus. Så gick ut å ropa lite, å efter en stund kommer en grå liten kisse i full speed och piper och är jätteglad. Sen när han kommer in springer han runt som en superlycklig lite kille :D

Snart åker älsk iväg på nattbio. Så det blir väl sängen för mig antar jag.
Imorn blir det en sväng på apoteket och hämta ut medicinen som kommit, och måste även springa in på Maxi och köpa kattsand... Vore ju onödigt om det skulle börja lukta i lägenheten.

Hoppas alla haft en trevlig kväll och får en fortsatt trevlig natt!
*You are the one and only honey*

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback