Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Nattbio?

Mumma, jag fikade nybakta scones till frukost. Blev lite sen frukost men ändå, det var det värt!! Känner mig som duktig som fick värsta ilet och fixa lite bröd direkt på morgonen. Tur dom går fort å gör.
Jag känner mig rätt seg idag, typiskt?
Älsk ska på nattbio senare med syrrans karl. Det blir Avatar 3D. Äntligen ska han få se den, för jag har sagt nej 27 gånger :p Bion börjar tydligen 23.30, så får se om det blir sängen för mig då eller.
Det är typ redan lunchtid. Klockan flyger verkligen fram ibland.

Undrar om jag orkar fixa värsta middan ikväll eller inte. Jag är sugen på att va duktig men vet inte om jag orkar.
Ska nog inte sitta vid datorn mycke länge till heller. Har annat att göra. Plugga till exempel. Kanske blir en stund vid tv.n med :)
Visst ja, jag måste ner på strömpilen och hämta ut min medicin som har kommit. Är sugen på bränna massa pengar, men det ska jag inte göra för då blire inge bra. Får leva på vatten och skorpor resten av året kanske :P

Man kanske ska ta sig å träna idag? Synd att huvet är så förbannat illa idag bara. Känner mig tung å tjock i skallen :/

Ska ta å rycka upp katterna så dom inte bara sover bort hela dagen. Kanske måste sparka ut dom en stund :P

Just det. Jag glömde säga att vi såg "Sommar med Göran" igårkväll. Jag trodde filmen skulle va bättre, me nog fick man sig några goda skratt i alla fall.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback