Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Nytränat

Nu har vi vart iväg på IKSU. Jag, J, Pär, Anneli å Kalle. Det blev simning för damerna och lite skrotlyft för gubbarna. Det var riktigt skönt att simma kan jag lova, och en trevlig pratstund blev det med :) Som kul att man får lära känna en ny och att en till tjej kommer in bland oss :) Det uppskattas väldigt mycket av mig!

På vägen hem blev det stopp på Ålidhem. Jag å älsk var så hungrig. Det blev inte så mycket till middag och dålig lunch och halvbra frukost, haha. Så vi köpte lite mat, yoghurt och en Ben&Jerry :)
Mat i magen väntar nu

Natti Natti
<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback