Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Påväg hem

Igårkväll så satt vi och funderade på vad vi ville göra. Först tänkte vi träna, men sen ändrade vi oss eftersom jag ska åka hemåt idag och vara borta hela helgen. Vi bestämde oss för att fara och se bio istället. Det blev "Farsan", den var faktiskt riktigt bra. Vi satt och skratta typ hela filmen. :)

Idag har man inte vart så hurtig. Sovit, duschat, packat, ätit... Men jag har hunnit med att sy lite grann i alla fall :) Jag sydde dom rosa byxorna :P Och jag valde att sätta blå mudd bara för att det skulle bli fränare :)

Resultatet:

Fast det är mycket knalligare färger i verkligheten. Orkar inte bråka med kameran just nu :p

Omlott-tröjan som jag håller på med börjar närma sig slutet. Har inte bestämt hur jag ska göra ärmmudderingen ännu och den fattas snörning. Men annars:



Funderar på att sy fast lejonmärket faktiskt. Det passar ju den orangea färgen :)

Nu ska jag ta och göra mig i ordning sen ska jag passa in bussen så jag inte missar den :) Måste ta mig till sjukhuset först.

Vi hörs efter helgen :)
Ha en trevlig helg och ta hand om varandra.
<3
//Hanna

Permalink Sysidan Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

Du är ju jätteduktig på sy!! :D

Jag skulle också vilja testa men jag äger inte ens en symaskin! :/ KRAMAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback