Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Pigg :O

Jag vaknade faktiskt pigg och utvilad idag, utan någon klocka. (förutom Js klocka som ringde strax efter 7) Jag kunde inte somna om för ja kände mig pigg i kroppen...fast låg kvar en timme ändå :P
Nu har jag ätit frukost och ska nog sätta mig och plugga snart. Men först ska jag invänta att klockan ska bli halv så jag kan ringa min kära läkare. Jag förstod inte riktigt allt han skrev i brevet jag fick igår så... bäst att fråga och vara säker innan man rör om i medicinhögen..måste även förnya ett recept..
Jag ska även börja ta prover varje vecka nu ett tag framöver för att se hur levervärderna blir av den nya medicinen...sedan fortsätta med 1 ggr/månad.

Har hunnit damtorka lite grann här hemma med faktiskt, å klockan är strax efter 9 :O shit va hurtig jag känner mig haha.

Undrar va det blir för träning idag. Fysgympan går nog bort tror jag... kanske lite löpning eller liknande...Eller simma? Jag får se helt enkelt.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback