Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Plugga idag?

Vaknade halv 9 av att någon viss granne ringde till J. Dom är nog påväg hem från Hemavan nu :)
Själv så somnade jag nästan om. Var trött och låg kvar till 10, men jag halvsov bara..Katterna var som mysiga/busiga och klängde runt en :)

Igår gjorde jag banan med choklad i ugnen och sen åt vi glass till det. Det är så gott!! + att våra bananer gatt ätas upp så..vad gör man inte :P
Sen komme fridis hit. Mycket trevligt. Blev lite skitsnack som vanligt och sen spelade vi guitarr hero :)
Den gröna milen gick ju på tv igår. Jag missade början, men orkade inte se klart hela. Det var kanske 20-30 min kvar å då somnade ja typ så då släckte jag tvn och kröp under täcket.

Idag ska jag försöka va duktig å plugga. Får hoppas att jag får nåt gjort bara. Imorn ska jag nog gå till skolan och sitta hela dagen för att få nåt gjort på riktigt.
Vad händer idag annars då? Vi kanske får besök av lite kompisar... annars blire nog bara lugna puckar. Ladda om inför en ny vecka troligen. Brukar bli så på söndagar, man hamnar framför söndagsfilmen på 4an. :)

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback