Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Proppis

Tack för igår älskade vän :)
Usch och fy vad mätt jag var. Det är ofattbart. Vi åt tacos och inte mer än vanligt, sen blev det pollykaka till efterrätt =) Flera timmar efter middagen, när jag skulle hem så var jag fortfarande proppmätt och mådde illa pga det :P Vaknade däremot vrålhungrig i morse. Det brukar bli så, somnar man mätt så vakna man hunrig, eller i alla fall jag.

Tog en sovmorgon idag, det behövdes. Idag blir det plugg. Sen blir det nog någon form av träning, har inte bestäm vad än bara. Jag vill inte träna själv, men jag vette 17 om jag kan få grabbarna att slita sig från fysgympan. Kanske om jag gullar med dom.

Har inte bestämt vilken dag jag ska åka hem heller. Freda mitt på dan/kväll eller lördamorron? Inte lätt dehär inte. Vi måste storhandla här med. Fylla upp frysen lite :O

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback