Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Seg dag

Usch va trött jag va imorse. Mina ögon var typ alldeles rödsprängda när jag åt frukost (enligt gubben).
Sen traskade vi iväg till skolan i solen, riktigt skönt :)
Blev en Låååååååång dag med en 5 timmars föreläsning. Som tur är fick vi många raster :)  Men föreläsarn är lite smådryg att lyssna på.
Jag känner mig superkalasusel. Helt värdelös. Får se hur det blir till hösten.
Jag har verkligen inte mått för att plugga. Jag orkar inte fokusera på massa sjukdomar å massa andra saker när jag försöker ta hand om mig själv och min egen sjukdom. Vissa dagar orkar jag knappt kliva upp. Den mesta energin jag har i kroppen går till att orka vara stark. Jag ska klara det här, men jag behöver tid och stöttning.

Nä nu ska jag inte klaga. Det är så tråkigt att höra på.
Det blev en god köttfärspaj till middag, mmmuums. Finns kvar till lunch imorn med, det bästa!
Vi har plockat undan lite här hemma och fått bort den lilla disken som vi hade. Så nu ska jag nog våga bjuda hem Emma imorn. En klassis. Det ska bli jättekul! Ser jag verkligen fram emot!! Vi har laddat med bakgrejer så imorn ska vi baka och fika gott :)

Ikväll ska jag försöka plugga lite... sy om jag orkar... sen se tv. Får inte missa Andra Avenyn!!
I'm in Looove <3
Tack för att du finns för mig älsk!

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback