Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Storhandling

Hejhejhej!
Idag vaknade jag med huvudvärk. Somnade med det iofs... Var rätt seg och tog mig till skolan senare än jag hade planerat. Jag hade ganska tur kan man säga, för igår läste jag på schemat att vi började 10 idag.. men tydligen började vi 9. Fast de komiska va att föreläsarn inte heller hade sett det nya schemat och komme inte förrän klockan 10 :)
Det var en seg 4 timmars föreläsning + lunch i mitten såklart. Tack och lov för att dagen slutade :P
Det blev en promenad hem, och till min (inte) förvåning hade solen försvunnit, så typiskt. Jag såg den ju bara 20 minuter innan. Jag och älsk kastade oss i bilen direkt och for iväg på maxi för en storhandling, och då menar jag stor. Blev en sväng på apoteket först. Fick ett brev idag och mina prover har blivit lite bättre sen ja ökade kortisonet, så nu ska jag sätta in en ny medicin - imurel som jag använde i början. Får hoppas jag slipper den hemska magonten man kan få, men slapp den sist så hoppas på det nu med :)
Som sagt, storhandling. Ja det gick ju finnemang tills vi komme till kassan. "Vi slipper avstämning" tänkte vi, men icket. Så där stod vi och packade upp vara efter vara, allt stämde och sedan var det bara att packa ner allt igen.

Det blev snabb middag idag, hamburgare. Maten var klar ungefär samtidigt som jag hade packat upp allt och fått in allt i frysen. Men nu står den tjock och belåten så nu kanske vi inte behöver handla mer på ett bra tag :)
Ska snart gå och se familjen annorlunda. Jag tycker det är som ett mysigt program. Sa ju till älsklingen förut att jag ville ha 8 barn, haha.. Men jag lovar, det kommer det inte blir. Först och främst för att jag skulle inte klara av det, med bara tvätt å städning hela dagen och bara massa skrik, och sen för att jag själv/kroppen inte skulle klara det. Så han pustar nog ut haha :)

Ja just ja!! Helgens köp kanske ja ska visa. Kanske inte bästa bilderna men.. who cares :)


Denna tyckte jag verkligen om :) Härliga färger som jag tidigare knappt använt.
Man måste ju förändras nån gång :)


"I'm not a toy"
haha ja visst, det stämmer ju. Men köpte den inte pga texten. Det var fin och skön. Perfekt vardagströja :)


Passar utmärkt till mammas ena scarf som jag fick låna :)


Snäppet vidare, och jätteskön. Ska bara pilla bort den lilla rosetten, den gillade jag inte.


Trycket..


Sist men inte minst den andra scarfen jag lånade av mamma :)


Klockan flyger iväg. Nu ska jag springa till tv:n...
Sen blire myskväll.
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emma h

Snygga kläder Hanna=) den sista scarfen tror jag att jag såg på skolan igår. Tänkte kommentera den då och säga att den var snygg men sån är jag. Om jag inte säger det jag tänker på på en gång så glömmer jag det=P haha. Hoppas du har det skönt på våran "lediga" dag så ses vi imorgon=D kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback