Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tenta x 2

Nu har jag kommit hem från östra paviljongen. På dagens schema stod det tenta, i 2 olika delar dessutom. Det var Allmän farmakologi och Klinisk kemi. Det kändes väl sådär. Jag tycker det är så svårt att veta, eller känna hur det gick. För ibland kan man tycka att det kändes jättebra men resultatet visar något helt annat. Vissa gånger är det tvärt om. Så det är egentligen bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa. Jag blir så less med för vi har inte fått veta resultatet från förra tentan heller - Specifika sjukdomstillstånd. Hoppas det kommer vilken dag som helst. För det har redan gått över tiden.

Nu under dagen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske sy?
Sen ikväll hoppas jag det blir träning. Har däremot inte bestämt mig om jag ska orka med fysgympan, eller om det blir annat. Fysgympan är ju väldigt kul och man blir peppad av musiken och av att det är så många som är där. Får se hur det blir helt enkelt.

Kanske ska ta mig lite lunch nu och sedan greja med lite tyger. Klippa ut och sy. Får se :)

Imorn blir det iaf Date med världens bästa Frida. Ska käka middag och så..Iiihh ska bli kul!!

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback