Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tenta

Idag har jag haft tenta x2 igen. Denna gång var det andra delen på kursen som bestod av mikrobiologi och läkemedelsberäkning. PÅ läkemedelsberäkningen måste vi ha alla rätt för att bli godkända, så det håller jag tummarna för!!
Man blir så slut i hjärnan av att skriva tenta, men nu är det äntligen över.

SItter och väntar på att klockan ska gå. Ska hoppa in i duschen sen, fara förbi en sväng på maxi och sen till syster på middag. Blir tacos :D Längtar redan efter smaken!!
Och lillemannen kan tydligen krypa nu och reser sig massa, så det ska bli spännande att se :)

Jag gick in på affärn en snabbis efter tentan och syndade..(ovanligt?) köpte med mig lite choklad..haha :)
Och har fått en rätt trevlig nyhet idag med. Jag kanske ska få en ny "granne". Får hoppas lägenheten är fräsch och så, vore ju kul om vi blir grannar.. så då får man kanske 2 nya klasskamrater som bor här runt mig, + att jag redan har 1. När vi började var jag helt ensam här... det tar sig, bra klassen!!
Och Emma H, det är bara du säger till om jag ska följa och kika på lägenheten!
Sen ska jag kolla upp på internet hur jag tar mig bort till böleäng så ja kan hälsa på till helgen :)

Ska spela lite kryssbox nu!

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback