Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tentaplugg?

Gomorron! Eller god fömiddag kanske. Jag tog en sovmorgon idag och klev upp runt 10. Det har levt om i fönstret i sovrummet hela natten. Det låter som att glaset ska tryckas ihop och gå sönder, för det knarrar som och smäller ibland.
Älsk glömde sin matlåda på köksbänken i morse. Så det blev en perfekt frukost/lunch till mig :) Ringde såklart och hörde me han så han inte skulle ha den :p

Sitter i köket nu med massa plugg framför mig. Jag står inte ut med allt plugg just nu. Jag önskar jag kunde fokusera mer och plugga betydligt mycket mer. Men det är inte så lätt att anstränga sig hela tiden. Försöker hålla tankarna på roliga och bra saker för att orka med vardagen. Jag har kommit rätt långt och gråter inte varje gång jag tänker på den jobbiga dagen om ni förstår. Jag kan prata om det rätt bra nu :) Men har dock inte smält det helt, för jag tar lätt illa upp av ingenting.

Ja just det, plugg. Det är Klinisk kemi och farmakologi som ska pluggas. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det, men det löser sig.

Vissa människor förstår jag mig inte på. Varför slänger man ur sig vissa saker som är så otroligt onödiga.
Skit samma...
Nu måste jag plugga.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback