Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Träningsvärk!

Ja idag har jag träningsvärk från så gott som topp till tå. Fast det är rätt skönt med, för då vet man att man har tränat bra och att det har gett nåt =)
Tänkte gå till skolan i morse, men kände att jag skulle gå alldeles för långsamt så tog bussen. Vi hade venprovtagning idag. Så nu har man lyckats med att få ut blod. Sist gick det ju inte superbra :P Men man känner sig fortfarande inte superbra, och det lär bli nervöst å jobbigt på kommande VFU med haha. Skrämmande. Det går ju som bra när man gör det på  nån i klassen som man känner lite, men patienter känner man inte och vill därför inte göra "fel" eller misslyckas.

Det blev lunch på Corona idag, dagens lunch 2 för 1, inte helt fel :) Sen promenerade jag och älsklingen hemmåt med mina onda ben. Vi skulle egentligen sitta kvar och plugga på skolan, men en av oss är inte så smart och glömmer dataladdaren så när jag hade slutat var batteriet slut. Oklokt gjort :p

Blev lite snabbhandling på hemvägen med. Måste baka känner jag, men vad? :p
Måste verkligen plugga nu med. Tenta snart ju..ovanligt. Har tenta varannan vecka 3 gånger nu...+ att de 2 kommande är 2 tentor i en tenta eller va man ska säga..2 olika delar i varje.

Var sugen på sy ju.. men det får vänta.
Ska försöka träna imorn igen. Nu ska det bli hårdkörning :)

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback