Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tvätt i (för) stora lass

Idag är det tvätt som står högst upp på listan. JAg trodde vi skulle få använda alla 4 maskiner under 3 timmar så att vi kanske skulle hinna med all smutstvätt, men icket. Jag skäms ju över att vi inte har tvättat sen vi flyttade. Och det är ändå en månad om inte mer. Pinsamt!!! Men idag blir alla kläder bortgjorda, och förhoppningsvis tar jag alla handdukar och sängkläder imorn. Bara tiden finns kvar :)

Sen är det plugg som gäller. Jag känner mig inte så pepp. Vet inte vad felet är men just nu orkar jag inte koncentrera mig på skolan. Vill fokusera på livet en stund. Slippa stressa över tentor hela jäkla tiden.

Ska försöka hinna göra cupcakes idag hade jag tänkt. Henke har fyllt år å han ska komma hit idag så vi måste ha nåt att bjuda på ju :)
Sen vill jag sy, men vet inte när ja ska hinna med det. Har inte kollat igenom mormors tyger än heller.
Nä nu måste jag springa till tvättstugan.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Luffi

Hey! Allt bra idag? Kramar Lilla Luffi =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback