Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Världens finaste

Igår blev det plugg på skolan hela dagen, och innan jag fick gå hem skulle jag vaccineras mot hepatit. Dom är inte direkt försiktig när dom ger sprutan. Själva sticket gör inte ont men dom kan ju inte spruta in vaccinet hur fort som helst i kroppen, det är ju då det svider eller bränner. Menmen, det gick  bra och jag har inte ett dugg ont i armen idag. Vet att endel fick ont i armen dagen efter. Hade väl tur då :)

Blev att snabba sig hem och fixa till sig lite innan vi drog ner på stan. Blev middag på Allstar. Orkade seriöst ingen efterrätt. Jag var proppis :) Trevligt sällskap var det med.


Titta vad jag fått av världens underbaraste pojkvän :)
Love you honey!


Idag har vi vart en sväng hos syster m.fam. Mamma å pappa var där med eftersom de ska vara barnvakt :) Fick lite tyg av mamma som mormor hade skickat med. Ska kolla igenom det snart. Blir nog jättebra tror jag!!
Vi for ner på stan en stund med, och jag köpte orange tråd. Så nu ska jag försöka få till mit orangea band på en vit omlotttröja som jag började med för jättejänge sen.
Blev lite handling på vägen hem med. Kattmaten tar ju slut på en gång känns det som, och mjölk dricks ju jämt :) Det slank även ner en chipspåse. Måste ju ha nånting gott att äta ikväll om jag ska klara mig ensam framför plugget. Ser verkligen inte fram emot att plugga, men jag måste. Kanske inte till sent i kväll men nån timme i alla fall.
Snart ska jag börja med middag så vi orkar med kvällen. Älsk ska på House of metall. Är lite avis, för jag vill se Dead by april, men jag orkar inte lägga ut 400:- för att se ett band bara. Vet att han kommer se 4 band minst...

Har ont i foten med. Fick det igår och vet inte varför. Men det är väl nåt som ligger konstigt bara. Sen gjorde jag illa min hand igår. Men det var klantit av mig. Det går över :)

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback