Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

5e maj

Igår mådde jag rätt bra hela dagen. Hade ont i huvudet, men det är ju rätt vanligt för mig nu...Var rätt slö på förmiddan, men på eftermiddan ryckte jag upp mig och diskade och städade lite grann. Hann även sitta ute i solen en stund :) Det tyckte både jag och Lasse om.
På kvällen va vi hos systers tillsammans me mor&far. Jag fick min nya tunika som jag beställt och J fick sin jacka :) Riktigt nice! Tunikan är rätt vid så ett bälte till är nog ett måste.
Fick även våra tallrikar som syrran köpte på ikea. Det sura är bara att dom är ljusare än dom vi har. :/ Undrar om dom har bytt färg, att det här är årets modell. För båda är gråa. Det fanns bara grå och klarblå, så vi trodde det skulle bli likadana...Menmen, det är inget som jag bryr mig om. Kan va lite kul om man ska duka till många och ha varannan ljus/mörk :)
Har även betalat allt så nu slipper jag tänka på det. :P

Igårkväll fick jag lite ont i magen, så jag gick och la mig lite tidigare. Har vaknat några gånger i natt och känt att jag fortfarande hade ont i magen...Sen i morse hade jag oxå ont. Blev värre när jag åt frukost och tog medicin. Blir så grymt äcklad när jag tänker på mackor. Förstår inte varför, jag har ätit mackor till frukost sen alltid...
Nåja. Nu har magen blivit bättre i alla fall som tur är. Känner mig hungrig så ska nog försöka få i mig nåt, även om jag inte vill äta just nu, men jag måste.

Ikväll blir det nog inte att göra så mycket.
Det absolut sista avsnittet av Andra Avenyn går ikväll, snyft. Dåligt att dom lägger ner serien, jag som följt hela. Inte missat ett program!

Nåväl...tur jag har min lilla Lasse hemma med mig :) Gosekillen.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback